Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Majcher, Marek ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního generování grafiky. Důležitým grafickým médiem, které se spolupodílí na výsledném grafickém efektu, jsou různé grafické shadery, které dotváří výsledný audiovisuální efekt a dělají vzhled příjemný pro hráče.
Geometric algebra applications
Machálek, Lukáš ; Návrat, Aleš (oponent) ; Vašík, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with geometric algebra for conics (GAC) in autonomous navigation, presented on robot movement in a tube. First, the theoretical concepts are introduced. Consequently, the representations of conics in GAC are presented. Then an engine is implemented, which is capable of performing basic operations in GAC including displaying conics, which are entered in GAC context. In the end an algorithm is presented, which estimates the tube axis using points, placed into space from image, where we place center of an ellipse, which is obtained by image filter and fitting algorothm.
Hra v Unity
Uhlíř, Radek ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářka práce se zabývá navržením a implementací inovativní hry v engine Unity. Implementovat klasické herní mechaniky a vytvořit další ojedinělé herní mechaniky pro řešení různých logických hádanek. Práce se dále zabývá použitím nástrojů a komponent v editoru Unity a vytvořením dalších vlastních komponent.
Non-Euclidean VR Game
Vašek, Matej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
This work deals with the design and implementation of a logical genre video game which experiments with non-euclidean space. Such space is characterized by the fact that it often denies the basic geometric rules of conventional euclidean space. The game is designed for one player and is intended for peripheries of virtual reality. The implementation of the game was carried out in the development environment Unity with the use of the C# programming language. The work contains informations about the principles and methods of creating non-euclidean elements as well as solutions to general problems associated with traditional VR game. One of the main mechanics of the game is the so-called portal, which can be described as a surface connecting two distant spaces. The text contains not only the concept of implementing such a mechanism but also surrounding aspects such as realistic physical interaction, visual representation, ways of teleporting between portals and various optimization techniques that allow efficient implementation of such a system. The final game also contains several levels in the form of logical puzzle levels that demonstrate various ways of using portals. Such a system is not only usable as a game mechanic that is presented to the user but also as an assistive tool that facilitates the logical arrangement of a 3D scene or as a way to expand the often limited physical VR space.
Roguelike Game in Unity
Mančuška, Adrian ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the development of a roguelike game with multiple generated levels using the game engine Unity. The thesis explores various uses of procedural generation, which include various noises, grammars, and cellular automata. At the same time, possibilities of combining these techniques with manual game content creation are also explored. This thesis also deals with other areas necessary for game development, such as pseudorandom generators and artificial intelligence. The thesis discusses some of the possibilities of implementation of artificial intelligence. These possibilities are finite state machines and behaviour trees. Pathfinding algorithms are needed too, for example the A* algorithm. From design standpoint, the focus is on fulfilling various characteristics and requirements of the roguelike genre of games.
Žabák: výuková hra v Unity
Šebová, Kateřina ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vytvořit mobilní hru s edukačními prvky týkající se flóry a mikrofauny poblíž vodních zdrojů v České republice. Hra se skládá z hlavní a vedlejších částí, kde v první zmíněné se hráč může volně pohybovat na vytvořené 3D mapě jako žába. Primárním cílem hráče je vyplnit album objevením nebo ulovením všech dostupných exemplářů české fauny a flóry. Vedlejší části se skládají z různých miniher na procvičení paměti, logického myšlení a rychlosti reakcí. Minihry jsou založeny na hrách Flappy bird, Frogger, Lights Out, Whack-A-Mole. Poslední tři minihry jsou digitální implementace pexesa, hlavolamu labyrint s kuličkou a jednoduché „zapamatuj&zopakuj“ hra. Výsledná aplikace je vytvořená za pomoci herního vývojářského enginu Unity.
Geometric algebra applications
Machálek, Lukáš ; Návrat, Aleš (oponent) ; Vašík, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with geometric algebra for conics (GAC) in autonomous navigation, presented on robot movement in a tube. First, the theoretical concepts are introduced. Consequently, the representations of conics in GAC are presented. Then an engine is implemented, which is capable of performing basic operations in GAC including displaying conics, which are entered in GAC context. In the end an algorithm is presented, which estimates the tube axis using points, placed into space from image, where we place center of an ellipse, which is obtained by image filter and fitting algorothm.
Hra v Unity
Uhlíř, Radek ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářka práce se zabývá navržením a implementací inovativní hry v engine Unity. Implementovat klasické herní mechaniky a vytvořit další ojedinělé herní mechaniky pro řešení různých logických hádanek. Práce se dále zabývá použitím nástrojů a komponent v editoru Unity a vytvořením dalších vlastních komponent.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Majcher, Marek ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního generování grafiky. Důležitým grafickým médiem, které se spolupodílí na výsledném grafickém efektu, jsou různé grafické shadery, které dotváří výsledný audiovisuální efekt a dělají vzhled příjemný pro hráče.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.